KillerBee Admin
Mensagens : 225 Data de inscrição : 13/12/2007 Localização : Death's Village
Ficha pessoal Qual o teu membro favorito ?: Ville ( vocalista ) Conheces-te os HIM quando/como ?: conheco desde dos 9 anos pela minha prima Qual a teu album favorito ?: Deep Shadows & Brilliant Highlight
| Assunto: Wicked Game / jogo malvado Seg Dez 17, 2007 12:53 pm | |
| "Wicked Game"
World was on fire, no one could save me but you It's strange what desire will make foolish people do I'd never dreamed that I'd need somebody like you And I'd never dreamed that I'd need somebody like you
No, I wanna fall in love (this world is only gonna break your heart) No, I wanna fall in love (this world is only gonna break your heart) ..with you
(this world is only gonna break your heart)
What a wicked game to play To make me feel this way What a wicked thing to do To let me dream of you What a wicked thing to say You never felt this way What a wicked thing you do To make me dream of you
No, I wanna fall in love (this world is only gonna break your heart) No, I wanna fall in love (this world is only gonna break your heart) ..with you
World was on fire, no one could save me but you It's strange what desire will make foolish people do No, and I never dreamed that I'd love somebody like you I'll never dream that I lose somebody like you, no
No, I wanna fall in love (This world is only gonna break your heart) (No, I wanna fall in love (This world is only gonna break your heart) ..with you
(This world is only gonna break your heart) No, I... (This world is only gonna break your heart) (This world is only gonna break your heart)
Nobody loves no one
O mundo estava a queimar, ninguém me podia salvar excepto tu É estranho o que o teu desejo faz as pessoas parvas fazerem Eu nunca sonhei que eu precisaria de alguém como tu E eu nunca sonhei que eu precisaria de alguém como tu
Não eu não quero me apaixonar Este mundo sempre partirá no teu coração Não eu não quero me apaixonar Este mundo sempre partirá no teu coração ...por ti
Que jogo malvado para se jogar Para me deixar sentir desta maneira Que coisa malvada para se fazer Para me deixar sonhar contigo Que coisa malvada para se dizer Tu nunca sentis-te desta maneira Que coisa malvada paa se fazer Para fazer-me sonhar contigo
Não, nao me quero apaixonar Essa rapariga só partirá o teu coração Não, eu nao me quero apaixonar Essa rapariga só partirá o teu coração ...por ti
O mundo estava-se a queimar, ninguem me podia salvar excepto tu É estranho o que o teu desejo faz as pessoas parvas fazerem Eu nunca sonhei que eu precisaria de alguém como tu Eu nunca sonharei em perder alguém como tu,não
Agora, eu quero-me apaixonar Essa rapariga só partirá o teu coração Agora, eu quero me apaixonar Essa rapariga só partirá o teu coração ...por ti
Ninguém ama ninguém | |
|