KillerBee Admin
Mensagens : 225 Data de inscrição : 13/12/2007 Localização : Death's Village
Ficha pessoal Qual o teu membro favorito ?: Ville ( vocalista ) Conheces-te os HIM quando/como ?: conheco desde dos 9 anos pela minha prima Qual a teu album favorito ?: Deep Shadows & Brilliant Highlight
| Assunto: your sweet six six six / o teu doce 666 Seg Dez 17, 2007 12:41 pm | |
| "Your Sweet Six Six Six"
There are things you should know And the distance between us seems to grow But you're holding on strong And, oh, how hard it is to let go, oh, so hard to let go
I'm waiting for your call and I'm ready to take your Six six six in my heart And I'm longing for your touch and I welcome your sweet Six six six in my heart (oh, my heart)
I'm losing my faith in you But you don't want it to be true But there's nothing you can do There is no thing you can do - yes, I've lost my faith in you
Waiting for your call And I'm ready to take your six six six in my heart And I'm longing for your touch and I welcome your sweet Six six six in my heart Right here in this heart
Oh, Right here in this heart I'm lonely
And I know it's too late Oh, my god you're so lonely
I'm waiting for your call and I'm ready to take your Six six six in my heart And I'm longing for your touch and I welcome your sweet Six six six in my heart I'm ready for the fall and I'm ready to take your Six six six in my heart Longing for your touch and I welcome your sweet Six six six in my heart Right here in this heart Right straight through my heart Oh, right here in my heart
Eu estou a perder minha fé em ti Tu não queres que isso seje verdade Mas não há nada que tu possas fazer Não há nada que possas fazer - sim, eu perdi minha fé em ti
Estou á espera do teu telefonema e eu estou pronto para levar o teu Doce 666 no meu coração Estou desejoso do teu toque e eu recebo bem o teu 666 no meu Coração
Quanto tempo temos que esperar Pelo amor que está a murchar tão lentamente Eu sei que é tarde demais Oh meu deus tu estás tão sozinha
Estou á espera do teu telefonema e eu estou pronto para levar o teu Doce 666 no meu coração Estou desejoso do teu toque e eu recebo bem o teu 666 no meu Coração
No meu coração No meu coração No meu coração | |
|