KillerBee Admin
Mensagens : 225 Data de inscrição : 13/12/2007 Localização : Death's Village
Ficha pessoal Qual o teu membro favorito ?: Ville ( vocalista ) Conheces-te os HIM quando/como ?: conheco desde dos 9 anos pela minha prima Qual a teu album favorito ?: Deep Shadows & Brilliant Highlight
| Assunto: Sigillum Diaboli Seg Fev 04, 2008 7:43 am | |
| Sigillum Diaboli
I can't see as I'm facing your pitiful lies Don't have the strength to carry your heavy load of life I'm your Christ to die on you I just woke up for hers and you know it as well as I do
Oh
I can't see through your eyes, bring your tears on me I will leave the body for your shoulder you just have to killing I'm your Christ to die on you I just woke up for hers and you know it as well as I do
Oh as well as I do Oh as well as I do Just as well as I do Oh as well as I do Oh as well as I do
So I'm your Christ to die on you I just woke up for hers and you know it as well as I do So I'm your Christ to die on you I just woke up for hers and you know it as well as I do
Oh, so you've come from above And you say you want to And I kill myself for your love I'm killing myself for you, yes you
I can't see as I'm facing your pitiful lies Don't have the strength to carry your heavy load of life I'm your Christ to die on you I just woke up for hers and you know it as well as I do
Yes you do Yes you do, my Darling Yes you do..oh Yes you do, oh my Love
Eu não posso ver através dos teus penosos olhos, traz as tuas lágrimas para mim Eu deixarei o corpo no teu ombro, so tens que matar Eu sou o teu cristo para morrer em ti Eu só acordei o carro fúnebre e sabes disso tão bem quanto eu
Oh tão bem quanto eu Oh tão bem quanto eu Exactamente tão bem quanto eu Oh tão bem quanto eu Oh tão bem quanto eu
Então eu sou o teu cristo para morrer em ti Eu acabei de acordar... e sabes disso tão bem quanto eu Eu sou o teu cristo para morrer em ti Eu só acordei o carro fúnebre e sabes disso tão bem quanto eu
Oh então você veio do céu E você diz que você quer E eu me mato pelo seu amor Eu estou me matando por você, sim você
Eu não posso ver como encaro os teus penosos olhos Não tenhas a força de levar a tua pesada carga de vida Eu sou o teu cristo para morrer em ti Eu só acordei o carro fúnebre e sabes disso tão bem quanto eu
Sim tu sabes Sim tu sabes, minha querida Sim tu sabes... oh Sim tu sabes, oh meu amor | |
|